SMALSI – chestionar de evaluare a strategiilor de invatare
SMALSI este un chestionar de autoevaluare, conceput pentru a evalua 10 constructe principale asociate cu motivatia scolara si cu strategiile de invatare. Se poate aplica copiilor cu varsta 8-18 ani.
BENEFICII:
-
Permite identificarea strategiilor deficitare de invatare, care pot afecta performanta academica si, astfel, ghideaza si faciliteaza interventiile menite sa optimizeze procesul de invatare.
-
Permite identificarea punctelor tari si punctelor slabe ale elevului.
7 dintre acestea se axeaza pe punctele tari ale elevului, iar 3 vizeaza punctele slabe ale acestuia.
Rezultatul evaluarii il constituie urmatorii indicatori, specifici pentru:
Puncte tari ale elevilor:
-
Strategii de studiu: Selectarea informatiilor importante, realizarea de legaturi intre informatiile asimilate deja si cele asimilate recent, strategii de memorare pentru codificarea informatiilor
-
Abilitati de luare de notite/ ascultare: Capacitatea de a selecta informatiile importante pentru luarea eficienta de notite si organizarea acestora
-
Strategii de citire/ intelegere: Parcurgerea, monitorizarea si recitirea textelor, inclusiv autotestarea pentru a asigura intelegerea continutului
-
Abilitati de scriere/ cercetare: Cercetarea temelor in orice mod, organizarea proiectelor scrise, verificarea erorilor facute
-
Strategii folosite la teste: Cresterea eficientei legate de participarea la teste/ examinari, inclusiv eliminarea raspunsurilor improbabile si a ghicitului strategic
-
Tehnici de organizare: Organizarea materialelor primite la scoala si a celor de studiu, structurarea sarcinilor, inclusiv a temelor si a altor proiecte
-
Gestionarea timpului: Utilizarea eficienta a timpului pentru finalizarea temelor, constientizarea intervalului de timp necesar pentru realizarea sarcinilor scolare
Puncte slabe ale elevilor
-
Motivatie academica scazuta: Lipsa motivatiei intrinseci necesare pentru a se implica si a avea succes in sarcinile academice
-
Anxietatea fata de teste: Experienta elevului de a manifesta simptomele anxietatii legate de teste/ examinari, performanta scazuta la teste cauzata de ingrijorarea excesiva
-
Dificultati de concentrare/ atentie: Dificultatea de a participa la ore/ cursuri si la alte sarcini scolare, monitorizarea si concentrarea atentiei asupra performantei si a evitarii elementelor perturbatoare
Evaluare logopedica
Puncte tari ale elevilor:
-
Strategii de studiu: Selectarea informatiilor importante, realizarea de legaturi intre informatiile asimilate deja si cele asimilate recent, strategii de memorare pentru codificarea informatiilor
-
Abilitati de luare de notite/ ascultare: Capacitatea de a selecta informatiile importante pentru luarea eficienta de notite si organizarea acestora
-
Strategii de citire/ intelegere: Parcurgerea, monitorizarea si recitirea textelor, inclusiv autotestarea pentru a asigura intelegerea continutului
-
Abilitati de scriere/ cercetare: Cercetarea temelor in orice mod, organizarea proiectelor scrise, verificarea erorilor facute
-
Strategii folosite la teste: Cresterea eficientei legate de participarea la teste/ examinari, inclusiv eliminarea raspunsurilor improbabile si a ghicitului strategic
-
Tehnici de organizare: Organizarea materialelor primite la scoala si a celor de studiu, structurarea sarcinilor, inclusiv a temelor si a altor proiecte
-
Gestionarea timpului: Utilizarea eficienta a timpului pentru finalizarea temelor, constientizarea intervalului de timp necesar pentru realizarea sarcinilor scolare
Puncte slabe ale elevilor:
-
Motivatie academica scazuta: Lipsa motivatiei intrinseci necesare pentru a se implica si a avea succes in sarcinile academice
-
Anxietatea fata de teste: Experienta elevului de a manifesta simptomele anxietatii legate de teste/ examinari, performanta scazuta la teste cauzata de ingrijorarea excesiva
-
Dificultati de concentrare/ atentie: Dificultatea de a participa la ore/ cursuri si la alte sarcini scolare, monitorizarea si concentrarea atentiei asupra performantei si a evitarii elementelor perturbatoare
Testare disponibila in - Cabinet Andreia Vlasceanu & Cabinet Irina Dragan
200 lei
Evaluarea Nivelului de Dezvoltare
Program
Luni - Vineri : 08:00 - 20:00
Sambata: 08:00 - 15:00
Duminica: Inchis
Centrul KinetoBebe Mosilor
Adresa: Calea Mosilor, nr. 158, et.1, sector 2, Bucuresti
Centrul KinetoBebe Sud
Adresa: Sos. Oltenitei, nr. 87-99, et.3, sector 4, Bucuresti
Centrul KinetoBebe Nord
Adresa: str. Nicolae Caramfil, nr.71-73, et. 4, sector 1, Bucuresti (acces din str. Intrarea Gheorge Simionescu, nr. 7)
Evaluare logopedica
Evaluarea neuropsihologica pentru copii de 5-7 ani
Pret: 450 lei
Sedinta 1- intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 4 - eliberarea raportului de evaluare si consilierea parinti - 30 min
Evaluarea psihologica pentru copii de 3-4 ani
Pret : 350 lei
Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
SMALSI este un chestionar de autoevaluare, conceput pentru a evalua 10 constructe principale asociate cu motivatia scolara si cu strategiile de invatare. Se poate aplica copiilor cu varsta 8-18 ani.
BENEFICII:
-
Permite identificarea strategiilor deficitare de invatare, care pot afecta performanta academica si, astfel, ghideaza si faciliteaza interventiile menite sa optimizeze procesul de invatare.
-
Permite identificarea punctelor tari si punctelor slabe ale elevului.
7 dintre acestea se axeaza pe punctele tari ale elevului, iar 3 vizeaza punctele slabe ale acestuia.
Rezultatul evaluarii il constituie urmatorii indicatori, specifici pentru:
SMALSI – chestionar de evaluare a strategiilor de invatare
Evaluarea psihologica pentru copii de 3-4 ani
Pret : 350 lei
Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
Evaluarea neuropsihologica pentru copii de 5-7 ani
Pret : 450 lei
Sedinta 1 - intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 4 - eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
De ce evaluam dezvoltarea?
-
pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare
-
pentru a identifica copiii din grupurile de risc
-
pentru a pune un diagnostic precoce
-
a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala
Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala
In ce consta evaluarea?
In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.
Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.
Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.
De ce evaluam dezvoltarea?
-
pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare
-
pentru a identifica copiii din grupurile de risc
-
pentru a pune un diagnostic precoce
-
a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala
Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala
In ce consta evaluarea?
In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.
Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.
Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.
Programari
0727.988.679
031.780.6656
contact@kinetobebe.ro
Program
Luni - Vineri: 08:00 - 20:00
Sambata: 08:00 - 15:00
Duminica: Inchis