ABAS II – Evaluarea comportamentului adaptativ la copii si adolescenti
ABAS™- II la nivel international, el este considerat standard in evaluarea complexa pentru acordarea gradului de handicap. Este un sistem de evaluare comportamentala axat pe masurarea broadband a adaptabilitatii.
Compatibil cu DSM-IV-TR si AAIDD, ABAS™-II ofera un scor general adaptativ compozit (GAC):
-
trei scoruri intermediare: practic, conceptual si social,
-
zece arii specifice de deprinderi, ceea ce recomanda utilizarea instrumentului in scopuri diagnostice, de planificare a tratamentelor si de monitorizare.
Itemii ABAS™-II (Adaptive Behavior Assessment System) indica incapacitatea sau capacitatea oricarei persoane cu varsta cuprinsa intre 0 si 89 de ani de a realiza comportamentele tipice traiului cotidian la acea varsta.
Evaluarea abilitatilor adaptative poate oferi informatii importante pentru diagnosticare si planificarea tratamentului sau a interventiei pentru persoane cu:
-
intarzieri de dezvoltare; factori de risc biologici; traume craniene;
-
autism; ADHD; tulburari de invatare si comportament;
-
insuficienta senzoriala; dizabilitati sau traume fizice;
-
sanatate precara; insuficienta motorie;
-
tulburari emotionale; leziuni cerebrale; atac cerebral; demente; Alzheimer;
-
tulburari legate de consumul de substante; tulburari psihotice si multiple dizabilitati.
ABAS™- II:
-
evalueaza deprinderile adaptative si capacitatea de a trai sau muncii independent
-
este implicat in diagnosticul si clasificarea prezentei si severitatii unei dizabilitati sau tulburari
-
identifica puncte forte si limite
-
documenteaza si monitorizeaza progresul in timp
-
contribuie la planurile si obiectivele de tratamente
-
este implicat in determinarea eligibilitatii pentru acordarea beneficiilor sociale
Beneficii:
Evaluare logopedica
Evaluarea abilitatilor adaptative poate oferi informatii importante pentru diagnosticare si planificarea tratamentului sau a interventiei pentru persoane cu:
-
intarzieri de dezvoltare; factori de risc biologici; traume craniene;
-
autism; ADHD; tulburari de invatare si comportament;
-
insuficienta senzoriala; dizabilitati sau traume fizice;
-
sanatate precara; insuficienta motorie;
-
tulburari emotionale; leziuni cerebrale; atac cerebral; demente; Alzheimer;
-
tulburari legate de consumul de substante; tulburari psihotice si multiple dizabilitati.
ABAS™- II:
-
evalueaza deprinderile adaptative si capacitatea de a trai sau muncii independent
-
este implicat in diagnosticul si clasificarea prezentei si severitatii unei dizabilitati sau tulburari
-
identifica puncte forte si limite
-
documenteaza si monitorizeaza progresul in timp
-
contribuie la planurile si obiectivele de tratamente
-
este implicat in determinarea eligibilitatii pentru acordarea beneficiilor sociale
Sedinta evaluare kinetoterapie/ Terapie Schroth/ Terapie Vojta (30 minute)
200 lei
Sedinta kinetoterapie/ Terapie Schroth/ Terapie Vojta (40 minute)
160 lei
Abonament kinetoterapie/Terapie Schroth/Terapie Vojta, 10 sedinte, 40 minute sedinta*
1350 lei
Program
Luni - Vineri : 08:00 - 20:00
Sambata: 08:00 - 15:00
Duminica: Inchis
Centrul KinetoBebe Mosilor
Adresa: Calea Mosilor, nr. 158, et.1, sector 2, Bucuresti
Centrul KinetoBebe Sud
Adresa: Sos. Oltenitei, nr. 87-99, et.3, sector 4, Bucuresti
Centrul KinetoBebe Nord
Adresa: str. Nicolae Caramfil, nr.71-73, et. 4, sector 1, Bucuresti (acces din str. Intrarea Gheorge Simionescu, nr. 7)
Evaluare logopedica
Evaluarea neuropsihologica pentru copii de 5-7 ani
Pret: 450 lei
Sedinta 1- intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 4 - eliberarea raportului de evaluare si consilierea parinti - 30 min
Evaluarea psihologica pentru copii de 3-4 ani
Pret : 350 lei
Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
ABAS™-II la nivel international, el este considerat standard in evaluarea complexa pentru acordarea gradului de handicap.Este un sistem de evaluare comportamentala axat pe masurarea broadband a adaptabilitatii.
Compatibil cu DSM-IV-TR si AAIDD, ABAS™-II ofera un scor general adaptativ compozit (GAC):
-
trei scoruri intermediare: practic, conceptual si social,
-
zece arii specifice de deprinderi, ceea ce recomanda utilizarea instrumentului in scopuri diagnostice, de planificare a tratamentelor si de monitorizare.
Itemii ABAS™-II (Adaptive Behavior Assessment System) indica incapacitatea sau capacitatea oricarei persoane cu varsta cuprinsa intre 0 si 89 de ani de a realiza comportamentele tipice traiului cotidian la acea varsta.
ABAS II – Evaluarea comportamentului adaptativ la copii si adolescenti
Evaluarea psihologica pentru copii de 3-4 ani
Pret : 350 lei
Sedinta 1 – intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 – evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 – eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
Evaluarea neuropsihologica pentru copii de 5-7 ani
Pret : 450 lei
Sedinta 1 - intalnirea cu parintii - 60 min
Sedinta 2 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 3 - evaluarea copilului - 60 min
Sedinta 4 - eliberarea raportului de evaluare si consilierea parintilor - 30 min
De ce evaluam dezvoltarea?
-
pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare
-
pentru a identifica copiii din grupurile de risc
-
pentru a pune un diagnostic precoce
-
a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala
Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala
In ce consta evaluarea?
In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.
Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.
Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.
De ce evaluam dezvoltarea?
-
pentru a monitoriza ritmul de dezvoltare
-
pentru a identifica copiii din grupurile de risc
-
pentru a pune un diagnostic precoce
-
a oferi informatii despre gradul de pregatire pentru scoala
Permite evaluarea eficientei unui curriculum sau a unui program de interventie remediala
In ce consta evaluarea?
In urma interviului cu parintii se va stabili modalitatea de investigare si de parcurgere a urmatoarelor etape de evaluare.
Evaluarea copilului va presupune implicarea acestuia intr-o serie de sarcini cu grade diferite de dificultate, ce sunt prezentate sub forma de joc.
Coroborarea datelor colectate din interviul cu parintii, observatiile calitative si rezultatele obtinute din administrarea instrumentului clinic vor permite atingerea obiectivului propus de evaluare.
Programari
0727.988.679
031.780.6656
contact@kinetobebe.ro
Program
Luni - Vineri: 08:00 - 20:00
Sambata: 08:00 - 15:00
Duminica: Inchis