Siteul este in constructie. Revenim curand.
logo
  • Psihologie copii

    Centrul KinetoBebe dispune de un departament de psihologie in care activeaza pihologi specializati in terapia copilului. Obiectivul principal al sedintelor de psihoterapie consta in imbunatirea celor 5 arii de dezvoltare: socializare, limbaj, autoservire, cognitie, motricitate fina si generala.

    • Pachet evaluare neuropsihologica complexa copii cu varsta de pana la 2 ani

      Daca te ingrijoreaza dezvoltarea copilului tau iar acesta are pana in 24 de luni, va puteti programa pentru o evaluare complexa.
      Serviciul va consta intr-un interviu clinic al parintelui in care vom clarifica aspecte importante ale istoricului medical (anamneza prenatala, postnatala si de dezvoltare), vom discuta despre anumite analize cu valori anormale care au aparut atat la nastere cat si in perioada urmatoare (de exemplu bilirubina serica peste 20 mg/dl la nastere), daca a existat ventilatie mecanica, date despre sarcina si cum a evoluat starea de sanatate a mamei si fatului, cum fost travaliul si daca au aparut complicatii, cum a evoluat ulterior copilul din punct de vedere neuropsihomotor. (60 de minute)
      Copilul va realiza o serie de activitati pentru a se stabili coeficientul de dezvoltare general, precum si dezvoltarea pe paliere specifice: socializare, limbaj, cognitiv, autoservire, motricitate, perceptie, atentie, memorie. Activitatile au un caracter dinamic, astfel ca acesta va fi liber sa exploreze mediul inconjurator si ii vor fi oferite obiecte si jucarii specifice din kiturile de testare standardizate pentru a se identifica etapele de dezvoltare pe care le-a atins. In cadrul evaluarii vom urmari aspecte precum contactul vizual, modul in care se joaca liber si sub indrumare cu jucariile, zambetul si vocalizarea, semnele de limbaj (lalalizare, combinarea silabelor in jocul vocal, imitarea vocii altuia), realizarea unui turn si a altor forme din cuburi, realizarea unor incastre cu forme si culori etc) (120 minute)
      Vom examina si functionarea senzoriala pentru analizatorii vizuali, auditivi, gustativi, kinestezici, sistemul vestibular pentru a depista posibilele tulburari de procesare senzoriala.

      Ce vom folosi

      • Chestionar structurat pentru interviul clinic al dezvoltarii
      • Chestionar structurat pentru simptomele functionarii senzoriale
      • Denver II si Bayley Infant Neurodevelopmental Screener
      • Portage si Carolina Curriculum aplicat la nivel multidisciplinar alaturi de kinetoterapeut pe palierele legate de motricitate
      • Alberta Infant Motor Scale

      Pana acum, Denver a fost utilizat pe scara larga atat in Statele Unite ale Americii cat si in alte tari din lume, fiind adaptat in peste 50 de tari. Denver II este recomandat si de Academia Americana de Pediatrie pentru evaluarea dezvoltarii la copii.
      Din combinatia aplicarii scalelor Denver II si Bayley Infant Neurodevelopmental Screener vom obtine inclusiv indicatori medicali utili medicilor curanti, ca metoda de screening pentru a determina riscul de aparitie al problemelor posturale, probleme de miscare si coordonare, al deficitului motor (pentru medicul neurolog si kinetoterapeut), al dificultatilor de auz (pentru medicul ORL-ist si audiologie), al comportamentelor sociale atipice ale Tulburarilor din Spectrul Autismului si dificultati de atentie (pentru medicul psihiatru) si al dificultatilor vizuale (pentru medicul oftalmolog).

      Ce copii ar trebui sa beneficieze de o evaluare aprofundata pentru planificarea terapiei:

      • Prematurii cu greutate la nastere mai mica de 1000 grame si/sau varsta gestationala mai mica de 28 de saptamani
      • Encefalopatie hipoxic-ischemica perinatala forma severa sau moderataa
      • Bilirubina serica mai mare de 20 mg/dl ce au necesitat exanguinotransfuzie sau icter nuclear
      • Paralizie cerebrala si sindroame extrapiramidale
      • Epilepsie
      • Meningita
      • Hemoragie subdurala
      • Hemoragie subarahnoidiana
      • Hemoragie intra-periventriculara aparuta la nou-nascutul la termen
      • Hemoragie intra-periventriculara la prematur
      • Leucomalacia periventriculara
      • Hidrocefalie congenitala
      • Hidrocefalie posthemoragica
      • Spina Bifida
      • Convulsii
      • Nou-nascuti la termen si prematuri ventilati mecanic
      • Boala pulmonara cronica
      • Enterocolita ulcero necrotica
      • Crizele de apnee
      • Sepsis
      • Nou-nascuti mici pentru VG (la termen sau prematuri)
      • Sarcini multiple – 3 sau mai multi feti
      • Sarcini gemelare – prematuri
      • Nou-nascuti din mame consumatoare de heroina, alcool si alte substante
      • Sindroame genetice (ex. Down)
      • Traumatisme cranio-cerebrale
      • Atac vascular cerebral perinatal
      • Chist arahnoidian

      Chiar daca se dezvolta fiecare copil in ritmul lui, exista si simptome precoce pentru anumite afectiuni medicale iar acestea necesita depistare timpurie pentru un tratament corect. In cazul in care nu se pune problema unei afectiuni, evaluarea ofera oricum repere de stimulare pentru copil, astfel incat parintele va fi informat cu privire la activitati si modalitati de a-si petrece timpul cu acesta, sub forma de joc, pentru o dezvoltare armonioasa.

      De ce sunt depistarea precoce si diagnosticul importante?
      Stabilirea unui diagnostic specific pentru o intarziere motrica poate ajuta echipa de tratament si familia:

      • la determinarea prognosticul copilului: chiar si bolile incurabile, inclusiv multe dintre tulburarile neuromusculare sunt tratabile.
      • planificarea serviciilor corespunzatoare pentru copil: intarzierea diagnosticului intarzie accesul la informatii despre optiuni de tratament. Un copil care nu are un diagnostic de acuratete poate sa piarda accesul la terapiile potrivite si sa primeasca terapii nepotrivite cu tulburarea sa. Intarzierile in diagnostic impiedica adesea accesul la servicii, inclusiv interventia timpurie si alte servicii inclusiv de sanatate mentala.
      • monitorizarea tulburarilor de dezvoltare si medicale asociate
      • accesarea consilierii genetice pentru a afla despre optiuni (daca tulburarea este genetica)
      • evitarea stresului familial inutil: poate exista in familie un stres semnificativ cauzat de intarzierea unui diagnostic precis. Familiile pot vedea mai multi specialisti inainte de a primi o trimitere catre un specialist familiar cu tulburarile neuromusculare si pot trece prin testari fara rost.

      Pachet 4 ore astfel:
      sedinta 1: 60 min – interviu preliminar cu parintele si analiza dosarului medical
      sedinta 2: 120 min – testarea copilului pe toate ariile de dezvoltare
      sedinta 3: 60 min – discutarea raportului evaluarii cu parintii
      Pentru informatii privind preturile click aici

    • Pachetul evaluare neuropsihologica complexa prescolari

      Evaluarea complexa neuropsihologica pentru prescolari se adreseaza copiilor cu varsta cuprinsa intre 2 si 5 ani, iar scopurile principale cuprind diagnostic, managementul pacientului, stabilirea tratamentului, evaluarea eficientei tratamentului medical/neuropsihologic si al interventiei terapeutice ocupationale.
      Pot exista situatii in care un RMN sau un CT nu evidentiaza prezenta unor tulburari iar evaluarea se concentreaza pentru diagnostic diferential si pentru a se deosebi simptomele psihiatrice de cele neurologice.

      Ce presupune evaluarea complexa

      • Interviu clinic structurat al parintelui si al copilului
      • Testarea dezvoltarii si stabilirea coeficientului de dezvoltare
        • Denver II
        • Portage
        • Carolina Curriculum
      • Stabilirea coeficientului de inteligenta (QI)
        • Matricile Raven Color
      • Examinarea functiilor executive si a lobului frontal
        • Behavior Rating Inventory of Executive Functions Prescolari(BRIEF-P)
        • Dimensional Change Card Sort (DCCS)
        • NEPSY Turnul
        • NEPSY Statuia
      • Examinarea memoriei
        • Rey Figura Complexa (Rey-Ossterieth Complex Figure)
        • NEPSY Memoria Imediata Numelor
        • NEPSY Memoria Intarziata a Numelor
        • NEPSY Memorie Narativa
      • Examinarea atentiei
        • NEPSY Atentie Vizuala
      • Examinarea functiilor senzoriomotorii
        • NEPSY Imitarea Pozitiilor Mainilor
        • NEPSY Precizie Vizuomotorie
        • Interviu clinic structurat pentru simptomele senzoriale
      • Examinarea Limbajului
        • Evaluarea Auzului Fonematic
        • NEPSY Intelegerea Instructiunilor
        • NEPSY Procesare Fonologica
        • NEPSY Denumirea partilor corpului
      • Examinarea functiilor vizuo-spatiale
        • NEPSY Copierea Desenelor
        • Bender Gestalt Test (protocolul Bender Koppitz)
        • Rey Figura Complexa (Rey-Ossterieth Complex Figure)
      • Evaluare comportamentala si emotionala
        • Chestionar despre Capacitati si Dificultati (SDQ-Rom)
        • Scala Spence de Anxietate pentru Prescolari din Platforma de Evaluare a Dezvoltarii PEDa
        • Scala de evaluare a comportamentelor disruptive din Platforma de Evaluare a Dezvoltarii PEDa, formular pentru parinti si educatori
        • Chestionar de evaluare a situatiilor de acasa din Platforma de Evaluare a Dezvoltarii PEDa
        • Chestionar de evaluare a situatiilor de la gradinita din Platforma de Evaluare a Dezvoltarii PEDa
        • Scala de evaluare a temperamentului (CBQ, Childhood Behavior Questionnaire) din Platforma de Evaluare a Dezvoltarii PEDa
        • Chestionar de evaluare a copiilor (ECI-4, Early Childhood Inventory 4), un instrument de screening completat de parinte, care evalueaza cele mai prevalente tulburari psihiatrice manifestate la copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani
        • MINI-Interviu Neuropsihiatric International pentru copii si adolescenti (M.I.N.I. KID)
        • Testare proiectiva: Fabulele Duss, Desenul Persoanei, Desenul Familiei, Povestea in 6 Pasi
        • Scale de Evaluare a Calitatii Vietii (PedsQL)


      Pachet 5 ore astfel:
      sedinta 1: 60 min – interviu preliminar cu parintele si analiza dosarului medical
      sedinta 2: 120 min – testarea copilului pe toate ariile de dezvoltare
      sedinta 3: 60 min – testarea copilului
      sedinta 4: 60 min – discutarea raportului evaluarii cu parintii
      Pentru informatii privind preturile click aici

    • Pachetul evaluare neuropsihologica complexa scolari

      Evaluarea complexa neuropsihologica pentru prescolari se adreseaza copiilor cu varsta cuprinsa intre 6 si 18 ani, iar scopurile principale cuprind diagnostic, managementul pacientului, stabilirea tratamentului, evaluarea eficientei tratamentului medical/neuropsihologic si al interventiei terapeutice ocupationale.
      Pot exista situatii in care un RMN sau un CT nu evidentiaza prezenta unor tulburari iar evaluarea se concentreaza pentru diagnostic diferential si pentru a se deosebi simptomele psihiatrice de cele neurologice.

      Ce presupune evaluarea complexa

      • Interviu clinic structurat al parintelui si al copilului
      • Stabilirea coeficientului de inteligenta (QI)
        • Scala de Inteligenta Weschler pentru Copii (WISC-IV)
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Procese Intelectuale
      • Examinarea functiilor executive si a lobului frontal
        • Behavior Rating Inventory of Executive Functions (BRIEF-2)
        • NEPSY Turnul
        • NEPSY Statuia
        • Trail Making Test din Halstead-Reitan Neuropsychological Battery
        • Indicele Vitezei de Procesare din WISC-IV
        • Testul de Sortare al Cardurilor Wisconsin (Wisconsin Card Sorting Test WCST)
      • Examinarea memoriei
        • Rey Figura Complexa (Rey-Ossterieth Complex Figure)
        • NEPSY Memoria Imediata Numelor
        • NEPSY Memoria Intarziata a Numelor
        • NEPSY Memorie Narativa
        • Bateria Memoriei de Lucru: memorie vizuala si auditiva (digit span, Corsi Blocks, memoria ritmurilor, memorarea listei de cuvinte, memoria imaginilor)
        • Indicele Memoriei de Lucru din WISC-IV
        • Testul de Retentie Vizuala Benton (Benton Visual Retention Test BVRT)
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Memorie
      • Examinarea atentiei
        • NEPSY Atentie Vizuala
        • Testul de Atentie D2
      • Examinarea functiilor senzoriomotorii
        • NEPSY Imitarea Pozitiilor Mainilor
        • NEPSY Precizie Vizuomotorie
        • Interviu clinic structurat pentru simptomele senzoriale
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Functii Motorii
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Ritm
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Functii Tactile
      • Examinarea Limbajului
        • Evaluarea Auzului Fonematic
        • NEPSY Intelegerea Instructiunilor
        • NEPSY Procesare Fonologica
        • Indicele Intelegerii Verbale din WISC-IV
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscalele de Limbaj Expresiv si Receptiv
        • Kit Evaluare Logopedica Laura Hardalau
      • Examinarea functiilor vizuo-spatiale
        • NEPSY Copierea Desenelor
        • Bender Gestalt Test (protocolul Bender Koppitz)
        • Rey Figura Complexa (Rey-Ossterieth Complex Figure)
        • Indicele Rationamentului Perceptiv din WISC-IV
        • Testul de Retentie Vizuala Benton (Benton Visual Retention Test BVRT) administrarea tip copiere
      • Examinarea abilitatilor academice
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Functii Vizuale
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Scris
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery subscala Citit si ortografie
        • Luria Nebraska Neuropsychological Battery Aritmetica
        • WISC-IV Subscala Aritmetica
      • Evaluare comportamentala si emotionala
        • Chestionar despre Capacitati si Dificultati (SDQ-Rom)
        • Chestionar de evaluare a copiilor (ECI-4, Early Childhood Inventory 4), un instrument de screening completat de parinte, care evalueaza cele mai prevalente tulburari psihiatrice manifestate la copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani
        • MINI-Interviu Neuropsihiatric International pentru copii si adolescenti (M.I.N.I. KID)
        • Testare proiectiva: Fabulele Duss, Desenul Persoanei, Desenul Familiei, Povestea in 6 Pasi
        • Scale de Evaluare a Calitatii Vietii (PedsQL)
        • Inventarul de Depresie Beck (BDI-II)
        • Chestionar de evaluare a copiilor de varsta scolara (CSI-4, Child Symptom Inventory 4), un instrument de screening completat de parinte, care evalueaza cele mai prevalente tulburari psihiatrice manifestate la copii cu varste cuprinse intre 7-12 ani
        • Chestionar de evaluare a simptomelor adolescentului (ASI-4), un instrument de screening completat de parinte, care evalueaza cele mai prevalente tulburari psihiatrice manifestate la adolescenti cu varste cuprinse intre 12 si 18 ani
        • Scala de Anxietate Multidimensionala Pentru Copii (MASC, Multidimensional Anxiety Scale for Children), completata de catre copil, este un instrument de screening practic si eficient pentru masurarea anxietatii la copiii cu varstele cuprinse intre 8 si 19 ani
        • Scala de evaluare a tulburarilor din adolescenta (APS-SF, Adolescent Psychopathology Scale – Short Form), completata de catre adolescent, este un instrument de evaluare a psihopatologiei si a problemelor psihosociale cu care se confrunta adolescentii cu varste intre 12 si 19 ani

      Pachet 5 ore astfel:
      sedinta 1: 60 min – interviu preliminar cu parintele si analiza dosarului medical
      sedinta 2: 120 min – testarea copilului pe toate ariile de dezvoltare
      sedinta 3: 60 min – testarea copilului
      sedinta 4: 60 min – discutarea raportului evaluarii cu parintii
      Pentru informatii privind preturile click aici

    • Evaluare compotamentala si lingvistica

      Puteti apela la aceasta evaluare cand apar urmatoarele situatii:

      • demonstreaza o problema emotionala sau comportamentala care constituie o amenintare la adresa sigurantei copilului sau a sigurantei celor din jur. (de exemplu, comportament suicidar, comportament agresiv sever, o tulburare de alimentatie care nu este controlata, alt comportament auto-distructiv
      • are o schimbare semnificativa a functionarii sale emotionale sau comportamentale pentru care nu exista nici un precipitant evident sau recunoscut. (de exemplu, debutul brusc al evitarii scolare, o incercare de suicid sau un gest intr-o persoana care functiona anterior bine)
      • exista dovezi de perturbare semnificativa a functionarii zilnice sau a contactului cu realitatea (de exemplu, un copil care a repetat tantrumui severe fara motiv evident, un copil raporteaza experiente halucinatorii fara o cauza fizica identificabila);
      • are un istoric de abuz, neglijare si/sau indepartare de la domiciliu, cu simptome semnificative actuale ca rezultat al acestor actiuni
      • sfideaza parintii si alti adulti
      • nu respecta regulile impuse
      • pare trist, lipsit de speranta
      • are probleme de adaptare in familie, la scoala
      • exista probleme/divergente in relatia parinte-copil
      • a trecut prin evenimente stresante (pierderea unui parinte, pierderea unui prieten, divort, schimbarea domiciliului, bullying la scoala)
      • au aparut probleme de eliminare: enurezis, encoprezis
      • au aparut probleme legate de alimentatie, obezitate, mancat in mod compulsiv
      • se devalorizeaza, nu are incredere in el
      • nu se poate adapta la gradinita/scoala
      • plange cand este separat de parinti
      • apar probleme in ceea ce priveste achizitiile lingvistice ale copilului precum:
        • Tulburari de pronuntie( dislalia, rinolalia, disartria),
        • Tulburari de ritm si fluenta a vorbirii (balbaiala, logonevroza, tahilalia, bradilalia, aftongia, tulburari pe baza de coree, tumultus sermonis),
        • Tulburari de voce (afonia, disfonia, fonastenia, mutatia patologica),
        • Tulburari ale limbajului scris-citit (dislexia, alexia, agrafia, disgrafia, disortografia), Tulburari polimorfe de limbaj (afazia, alalia),
        • Tulburari de dezvoltarea a limbajului (mutism psihogen, intarziere in dezvoltarea generala a vorbirii, disfunctii verbale din sindroamele handicapului de intelect),
        • Tulburari ale limbajului bazat pe disfunctiile psihice( dislogia, ecolalia, jargonofazia, bradifazia).

      Durata sedintei 60 minute
      Pentru informatii privind preturile click aici

    • Completare fisa psihologica pentru obtinerea certificatului de incadrare in grad de handicap sau certificatul de orientare scolara pentru CMBRAE conform cerintelor din O.M. nr. 1985 2016

      Incepand cu data de 1 ianuarie 2017, s-au facut modificari in legsislatia care reglementeaza incadrarea in grad de handicap. Odata cu aceste schimbari s-a actualizat fisa psihologica. Noua fisa presupune o testare complexa a copilului utilizand instrumente standardizate.
      Kinetobebe este dotat cu metodologia necesara pentru a se realiza evaluarea psihologica conform 1985/1305/5805/2016/2016 emis de MMFPSPV, MS, MENCS publicat in Monitorul Oficial nr. 1019 in 19 decembrie 2016.

      Informatii de interes pentru parinti, extrase din ordin:
      ART. 31
      (1) Evaluarea psihologica are in vedere evaluarea mecanismelor si functiilor psihice a acestuia si se realizeaza prin observatie clinica, teste specifice si raportare la standardele existente, cu scopul identificarii unor conditii sau stari patologice in aria cognitiva, afectiva, de comportament sau a personalitatii – psihodiagnostic si formularea unui program de interventie psihologica de specialitate.
      (2) Evaluarea psihologica se realizeaza de catre psihologi cu drept de libera practica, cu atestat in psihologie clinica, din sectorul public sau privat, in conditiile legii.
      ART. 32
      (1) Evaluarea psihologica este obligatorie la prima incadrare in grad de handicap, precum si pentru toate orientarile si reorientarile scolare si profesionale de catre COSP.
      (2) in cazul copiilor cu dizabilitati fizice, somatice, senzoriale si boli rare fara tulburari psihice, evaluarea psihologica nu este obligatorie la reincadrarea in grad de handicap si, daca se considera necesara, se realizeaza numai la recomandarea medicului de familie sau a celui de specialitate.
      (3) in cazul copiilor cu dizabilitati mintale, psihice si asociate, precum si in cazul copiilor cu HIV/SIDA si boala canceroasa, evaluarea psihologica este obligatorie la fiecare reincadrare in grad de handicap.
      (4) Evaluarea psihologica a copiilor cu dizabilitati fizice, somatice, senzoriale si boli rare fara tulburari psihice este insotita de una-doua sedinte de consiliere psihologica, la recomandarea psihologului care a evaluat copilul.
      ART. 33
      (1) Evaluarea psihologica se realizeaza prin aplicarea unor metode si tehnici de evaluare avizate de Colegiul Psihologilor din Romania si/sau a unor instrumente validate stiintific si etalonate pe populatia romaneasca.
      (2) in cazuri exceptionale, se permite utilizarea instrumentelor neetalonate pentru dizabilitatile pentru care nu exista teste etalonate.
      (3) in vederea realizarii evaluarii psihologice, psihologul are acces la documentele medicale si fisa de evaluare sociala, pe care le pune la dispozitie parintele/reprezentantul legal.
      (4) Psihologul decide daca este nevoie de o evaluare educationala din partea cadrului didactic care lucreaza direct cu copilul, in vederea finalizarii evaluarii psihologice. In acest caz, psihologul va solicita in scris fisa psihopedagogica din partea unitatii de invatamant.
      ART. 34
      (1) Rezultatele evaluarii psihologice se consemneaza in fisa de evaluare psihologica, al carei formular-tip este prevazut in anexa nr. 8.
      (2) Fisa de evaluare psihologica se inmaneaza parintilor/reprezentantului legal.
      (3) O copie a fisei de evaluare psihologica se pastreaza de catre psiholog.
      (4) Fisele de evaluare psihologica sunt valabile pentru dosarul de la SEC, respectiv dosarul de la SEOSP, indiferent de judetul/sectorul in care au fost emise.
      (5) Termenul de valabilitate al fisei de evaluare psihologica este stabilit de psihologul care o emite, insa nu poate fi mai mare de 3 luni.
      Pentru completarea fisei este nevoie de certificatul A5 sau un alt document medical cu numar de inregistrare unde sa fie consemnat diagnosticul. Diagnosticele din acest certificat sunt trecute obligatoriu in fisa psihologica. Daca medicul nu poate elibera certificatul A5 fara fisa psihologica, diagnosticul va fi trecut ulterior.

      Durata: 60 minute
      Observatii: prezenta copilului este obligatorie indiferent de varsta
      Timp necesar: Fisa se ridica in 48 de ore lucratoare din receptia KinetoBebe din Calea Mosilor
      Pentru informatii privind preturile click aici

    • Terapie Psihologica

      Psihologia copilului studiaza bazele psihologice ale procesului de dezvoltare si invatarea experientelor cognitive, emotionale si comportamentale; studiaza metodele de cunoastere si de influientare a personalitatii copilului.
      Se adreseaza tuturor categoriilor de copii.
      Prin acest serviciu se urmareste o dezvoltare armonioasa complexa, astfel incat la varsta scolara si adulta, copilul sa fie independent din toate punctele de vedere.
      Terapia psihologica se adreseaza copiilor diagnosticati cu tulburari neurologice, de comportament, copiilor diagnosticati cu autism, Sindrom Down, ADHD etc.

    • Evaluari psihologice

      Orice demers terapeutic are nevoie de un diagnostic stabilit de medicul specialist de recuperare iar in cadrul Centrului Kinetobebe terapeutul realizeaza o evaluare complexa si diferentiata pentru a stabili programul de recuperare.

      • Logopedie: evaluarea urmareste dificultatile pe care copilul le intampina in timpul vorbirii si cauzele care duc la deformarea vorbirii. Se aplica probe de lateralitate, orientare in spatiu si timp, se realizeaza examenul aparatului fono-articulator, auzului, vazului, motricitatii fine, limbajul receptiv si expresiv, imitatiei verbale si non-verbale.
      • Dezvoltare psihologica personala: se testeaza copilul pe toate cele 5 arii de dezvoltare: socializare, limbaj, autoservire, cognitive, motricitate fina si generala, pentru a descoperi daca exista un decalaj intre varsta cronologica si varsta mentala, in scopul recuperarii acestuia.
      • Ergoterapie: evaluarea motricitatii fine si a autoservirii, a prehensiunii palmare, coordonarea ochi-mana/mana-mana/mana-ochi-picior.
    • Terapie Ocupationala

      Urmareste miscarea activa a mainilor cat si coordonarea oculo-motorie, fiind activitati benefice ce vin in sprijinirea si dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului.
      Aceasta terapie vizeaza castigarea autonomiei personale , dezvoltarea abilitatilor manuale fine si cresterea increderii in fortele proprii.
      Se adreseaza tuturor categoriilor de copii care intampina dificultati manuale de ordin grosier sau fin .
      Ergoterapia este un mijloc terapeutic prin care se restabileste capacitatea functionala normala sau dezvoltarea compensatorie a functiilor restante sanatoase.

    • Dezvoltare personala

      Are ca scop dezvoltarea abilitatilor personale de a depasi unele situatii dificile ce pot aparea la un moment dat in viata, cresterea adaptarii la situatii noi, autoreglare emotionala. Se adreseaza copiilor ce pot intampina dificultati de adaptare scolara/sociala, de exprimare si de gestionare a emotiilor scopul general al acestei forme de interventie terapeutica fiind imbunatatirea calitatii vietii psihologice.

    • Consiliere parentala

      Se adreseaza oricarui parinte care intampina dificultati in a intelege copilul, a se juca cu acesta, in a-I modela comportamentul dar si celor care se confrunta cu evenimente dificile, deseori numite “crize existentiale” (pierderi, traume, abuzuri, divorturi, imbolnaviri, nasterea unui copil cu diferite afectiuni etc).
      Prin Consilierea Parentala se urmareste inbunatatirea relatiei parinte-copil, rezolvarea conflictelor aparute intre copil si parinte, intelegerea sistemului de recompense/pedepse in educatia copilului si a interactionarii optime cu acesta.

    Programeaza-te


    Program

    Luni - Vineri 9:00 - 20:10
    Sambata 9:00 - 16:30

    Galerie Foto

    REGULAMENT INTERN
    Stimati clienti, pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul CENTRULUI KINETOBEBE, va supunem atentiei urmatoarele reguli de conduita pe care va rugam sa le respectati:

    SEDINTA DE EVALUARE:
    In vederea evaluarii starii de sanatate a copilului si realizarea unui program de recuperare individualizat sunt necesare urmatoarele:
    Parintele/reprezentantul legal al copilului va prezenta urmatoarele documente:

    • actul sau de identitate al parintelui/reprezentantului legal
    • certificatul de nastere al copilului
    • documentele medicale din care sa reiasa diagnosticul copilului, tratamentele si procedurile la care acesta a fost si/sau este supus si care pot periclita programul de terapie
    • trimiterea de la medic prin care se recomanda urmarea unui program de recuperare prin kinetoterapie

    Centrul KinetoBebe prin kinetoterapeutul care realizeaza sedinta de evaluare va informa parintele/ reprezentantul legal al copilului in legatura cu:

    • rezultatele evaluarii si programul de terapie pe care il propune va explica riscurile potentiale si beneficiile acestui program, inclusiv consecintele neefectuarii programului si ale nerespectarii recomandarilor medicale

    PREGATIREA SI DESFASURAREA SEDINTELOR DE TERAPIE:

    • durata sedintelor de dezvoltare psihologica/logopedie/ergoterapie este de 30 de minute
    • copilul va purta haine lejere care ii vor permite participarea la sedintele de gimnastica.
    • in sala de terapie, copiii vor purta incaltaminte de interior
    • copilului i se va da mancare cu cel putin 30 de minute inainte de sedinta de terapie.
    • insotitorul va folosi protectie pentru incaltaminte oferita gratuit de centru
    • copilul intra in salile de terapie insotit de o singura persoana
    • bebelusii vor fi schimbati in spatiul special amenajat din receptia Centrului, iar bagajele vor fi lasate in dulapul situat in holul Centrului; in sala de terapie se intra doar cu geanta/poseta
    • in timpul sedintelor de terapie este interzis filmatul si fotografiatul
    • in timpul sedintelor este interzis vorbitul la telefon, consumarea de alimente sau bauturi in sali sau folosirea mobilierului terapeutic de catre parinti
    • in timpul asteptarii in salile de receptie, parintele este responsabil de siguranta copilului; Centrul neasumandu-si raspunderea asupra eventualelor accidente survenite in acest timp

    PROGRAMARI SI ABONAMENTE:

    • Oferta de servicii si preturile acestora este afisata la receptia Centrului KinetoBebe si pe site-ul kinetobebe.ro.
    • reprezentantul copilului poate contracta si achita abonamente sau sedinte individuale.
    • plata abonamentelor se va efectua integral la prima sedinta a abonamentului.
    • valabilitatea abonamentelor este de 5 saptamani calendaristice, calculate de la prima sedinta.
    • programarea celor 10 sedinte din abonament se face la sfarsitul primei sedinte la receptia Centrului.
    • durata sedintelor de dezvoltare psihologica/logopedie/ergoterapie este de 30 de minute si incepe la ora stabilita prin programare
    • intarzierea la sedinte are drept consecinta diminuarea duratei sedintei.
    • in cadrul abonamentului, sedintele se pot contramanda telefonic cu cel putin 24 de ore inainte de sedinta. In caz conNNtrar sedinta se considera efectuata
    • sedintele anulate se recupereaza in perioada termenului de valabilitate a abonamentului in curs
    • in cazul renuntarii la sedintele ramase din abonament, banii incasati nu se returneaza

    Programeaza-te


    Program

    Luni - Vineri 9:00 - 20:10
    Sambata 9:00 - 16:30

    Galerie Foto